Викладачі Циклової комісії математичної підготовки систематично працюють над підвищенням професійного рівня та педагогічної майстерності, вивченням і розповсюдженням передового досвіду навчально- виховної роботи, здійснюють розробку і реалізовують на практиці заходи щодо поліпшення якості навчання з використанням сучасних педагогічних технологій, здійснюють розробку і впровадження заходів щодо наукової організації навчального процесу.
Навчально-методична проблема, над якою працює: Використання сучасних педагогічних та інформаційних технологій у формуванні професійних якостей фахівця з прикладної математики
Основні напрями роботи Циклової комісії:
– використання сучасних педагогічних технологій;
– поєднання традиційних педагогічних методик та застосування інноваційних методів навчання;
– забезпечення відповідності навчально-методичного забезпечення державним стандартам освіти, оновлення та поповнення комплексу методичного забезпечення навчальних дисциплін;
– удосконалення організаційних форм навчання;
– модернізація змісту навчальних дисциплін;
– комплексний підхід до організації навчально-методичної роботи;
– ефективна реалізація міжпредметних зв’язків;
– підвищення теоретичного рівня та ділової кваліфікації викладачів;
Зміст роботи Циклової комісії:
– забезпечення виконання навчальних планів і навчальних програм;
– розробка, обговорення та затвердження комплексів навчально-методичного забезпечення дисциплін циклу;
– розгляд та обговорення планів роботи циклової комісії, робочих навчальних програм з дисциплін, планів роботи навчальних кабінетів, предметних гуртків викладачів циклової комісії;
– своєчасне внесення змін і доповнень до робочих навчальних програм дисциплін;
– розробка та впровадження в навчальний процес комплексних заходів, спрямованих на забезпечення якісної підготовки фахівців і чіткої організації навчального процесу;
– розробка і впровадження новітніх методик викладання навчальних дисциплін циклової комісії, проведення лекційних, практичних і лабораторних, написання курсових робіт (проектів) та контроль за якістю їх виконання;
– розробка і впровадження в дію заходів з питань удосконалення практичної підготовки студентів, вивчення, узагальнення та поширення досвіду роботи викладачів, надання допомоги молодим викладачам в оволодінні педагогічною майстерністю;
– розробка методичних рекомендацій щодо застосування інформаційно-комунікаційних, дидактичних, та інших сучасних технологій у навчальному процесі;
– розгляд й обговорення навчально-методичних посібників, навчальних програм дисциплін, методичних розробок, статей, підготовлених викладачами комісії;
– підготовка, розгляд й обговорення матеріалів для проведення контрольних робіт, семестрових екзаменів, заліків та іншої документації для контролю знань студентів;
– контроль та аналіз знань і вмінь, дотримання критеріїв їх оцінки;
– керівництво науково-дослідницькою роботою студентів;
– організація самостійної та індивідуальної роботи студентів;
– організація та проведення тижнів циклової комісії, науково-практичних конференцій, олімпіад, конкурсів, виставок творчих робіт студентів тощо;
– організація індивідуальної роботи з обдарованими студентами;
– проведення профорієнтаційної роботи на базах загальноосвітніх шкіл міста, області та регіону;
– організація підвищення кваліфікації викладачів на базі навчальних закладів та науково-дослідних інститутів;
– оцінка роботи викладача за результатами якісного підходу до начальної, методичної та організаційної роботи протягом навчального року;
– проведення виховної роботи за пріоритетними напрямками патріотичного, естетичного, екологічного, морального, трудового виховання, виховання фізичної культури та здорового способу життя.